Dream Cocktail | Rozhovor: Marek Polomský – Becherovka Ambassador
763
post-template-default,single,single-post,postid-763,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
Marek Polomský - Becherovka Ambassador

Rozhovor: Marek Polomský – Becherovka Ambassador

Rozhovor: Marek Polomský – Becherovka Ambassador

Priprava nápoja Sidecar

Marek Polomský

Si prvý slovenský ambasádor pre Becherovku. Ako si sa vôbec k takejto pozícií dostal?

Keďže som nikdy profesionálne nepracoval s alkoholom, aj ja sa občas čudujem. (smiech) Pochádzam z Banskej Bystrice. Študoval som na hotelovej akadémii, ktorú som reprezentoval na rôznych súťažiach, chodil na prax, čo mi dalo základy a vybudoval som si k tomuto remeslu pekný vzťah. Po dokončení školy som raz sedel v mojom obľúbenom podniku a pýtal sa kamarátky “čo ďalej s mojim životom?”. Krátko na to mi poslala link, kde bolo Becherovka hľadá ambassadora a celé ma to zaujalo. Ako som si čítal požiadavky riadok po riadku, tak som si vravel – “Veď to som ja!”. A tak som sa do toho pustil. Prešli náročné tri kolá pohovorov a vybrali si mňa. Vážim si to a beriem to s rešpektom, ako veľkú výzvu a zároveň radosť, nakoľko to nie je job, ktorý by mal každý druhý.

Skús nám prosím zhrnúť, v čom spočíva tvoja práca ako Ambassadora značky?

Na jednej strane je to marketingová a PR činnosť, kedy komunikujem s prevádzkami, nadväzujem nové vzťahy a reprezentujem značku. Veľmi mi pomohlo, že som si počas školy privyrábal ako moderátor. Priučilo ma to komunikácii a vystupovaniu pred ľuďmi, čo mi momentálne veľmi pomáha. No a na strane druhej je to vzdelávacia činnosť barovej komunity pod záštitou Bohemian Bar Club, ktorá má tri úrovne – Class, Session a Spa. Tú prvú osobne vediem a pozývam si barový personál, od barbackov až po prevádzkarov, kde preberáme históriu a výrobu Becherovky, jednoduché drinky na jej báze a ako ponúknuť niečo viac svojim zákazníkom.

Twist na cocktail Sidecar

Sidecar Mareka Polomského

Viem, že rozbiehate projekt Meatlovers, ktorý je v susedných Čechách celkom úspešný. Povieš nám viac?

Áno, momentálne sme v prvej fáze, kde sme vybrali cca 30 prevádzok po celom Slovensku, s ktorými začíname spolupracovať. Sú to väčšinou moderné podniky, ktoré navštevujú mladí ľudia v produktívnom veku a zameriavajú sa hlavne na poctivú mäsovú kuchyňu. Kvalitné steaky, burgre, hotdogy, rebrá, atď. Chceme s nimi spolupracovať, podporiť ich a celé to bude fungovať na báze spojenia dobrého mäsa a Becherovky. Zákazník si objedná dobré jedlo a ako bonus dostane kalíšok Becherovky grátis. Veríme, že sa nám podarí ľudí aj trochu edukovať, nakoľko si myslím, že Becherovka je produkt, ktorý je dobre známy, no ľudia si ho až tak nevážia. Má vyše 200 ročnú tradíciu, poznajú ho ľudia po celom svete, no u nás doma je braný skôr ako samozrejmosť.

Čo hovoríš na budúcnosť slovenských hotelových škôl a veľký odliv mladých Slovákov do zahraničia?

Ja som mal šťastie, že ma moja majsterka posielala na súťaže a podporovala ma, lebo videla, že mám chtíč. V čom možno vidím problém – školy veľmi málo spolupracujú s profesionálmi v obore. Ľuďmi, ktorí už niečo dokázali a vedeli by študentov inšpirovať a motivovať. Aby decká pochopili aký dôležitý je prístup, a že aj tu sa dá dokázať množstvo vecí a osobne poznám veľa úspešných Slovákov, ktorí to nevzdali ani s gastrom, ani so Slovenskom. Veľa mladých vraví, že svoju budúcnosť nevidí na Slovensku. Ja si myslím, že vždy sa dá naučiť viac, vymyslieť niečo nové, uplatniť sa a byť skvelý vo svojom obore, pokiaľ miluješ, čo robíš.

Marek a jeho becherovka

Slovenský Ambassador pre Becherovku

Chcete sa stať barmanom, somelierom, alebo baristom? Prihláste sa na kurz.


Mám darčekový poukaz, ktorý si chcem uplatniť

Odoslaním prihlášky súhlasím s VOP, ktoré som si prečítal/a a porozumel/a im